20 Aralık 2015 Pazar

Portal hipertansiyon ve Portal ven Trombozu Sorunumu Dr. Ünal Aydın Başarıyla Tedavi Etti. / Mutluluk Hikayeleri - Doç. Dr. Ünal AYDIN

Portal hipertansiyon ve Portal ven Trombozu Sorunumu Dr. Ünal Aydın Başarıyla Tedavi Etti.

Emine ÇETİN / Şant Ameliyatı

Emine ÇETİN


2 yıl önce yaşadığım yerde rahatsızlığıma bir çözüm bulunamadı. Yapılan kan testlerinde karaciğer değerlerim tamamı ile bozuk çıkmaktaydı ve tam teşhis konulamamaktaydı. 5-6 ay boyunca hastalığıma teşhis konulması için uğraş verdik. En sonunda yapılan teşhislerde karaciğer nakli gerektiği söylendi. Tam umudumuzu yitirmişken başka bir hastaneye yönlendirildik. Bu hastanede ilk olarak Gastroenteroloji bölümüne yönlendirilmiştik. Son umut olarak gittiğimiz hastanede Ünal Bey ile tanışmamızla beraber motivasyon verici konuşması bizi umutlandırdı. Birkaç gün içerisinde yapılan tetkikler ile beraber dalak ve karaciğer arasındaki damarımın tamamen tıkalı olduğu ve karaciğerimi etkilediğini öğrendik. Hızlı bir teşhisle beraber karaciğer nakli ameliyatından kurtulabileceğim ve şant ameliyatı ile birlikte yeniden hayatıma daha sağlıklı bir şekilde dönebileceğimi öğrendim. Bu mutlu gelişmelerin ardından aynı hafta içerisinde şant ameliyatı oldum. Bu ameliyata dair çok fazla bilgimiz yoktu. Ancak ameliyata mutlu bir şekilde girdim. Doktorumuz bizi tedirgin edecek veya umudumuzu azaltacak hiçbir şey söylemedi. Tam tersi, ameliyat öncesinde moralimi yüksek tutacak şekilde bizleri bilgilendirdi. Ameliyat olduğum günün sabahı neşeli bir şekilde ayağa kalktım. Üç gün sonra taburcu oldum ve kısa süre içerisinde kendimi eskisinden daha iyi hissetmeye başladım. Aynaya baktığımda yüzümün rengi bile artık daha sağlıklıydı. Ameliyat öncesine göre artık kendimi çok daha iyi hissediyorum. 6 ayda bir kontrole gidiyorum. Her seferinde Ünal Bey bizleri güler yüzü ile karşılıyor. Ünal hocama ve ekibine çok teşekkür ediyorum. Beni karaciğer naklinden kurtardı ve ameliyat sonrasında hocam sayesinde yeniden sağlığıma kavuştum.

 
Portal hipertansiyon ve Portal ven Trombozu Sorunumu Dr. Ünal Aydın Başarıyla Tedavi Etti. / Mutluluk Hikayeleri - Doç. Dr. Ünal AYDIN

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder